دوره پژوهش محور POSTDBA يك سطح بالاتر از دوره DBA بوده و هدف از اجرای آن، توانمندسازی مديران جهت انجام تحقیقات و پژوهش های پیشرفته و بنیادی در راستای توسعه ی هر چه بیشتر علوم نوین مدیریتی در کشور، و ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و کسب و کارهای موفق در سطح ملی و بین المللی است.
تمركزِ تحقیقات و پژوهش های کاربردی در دوره POSTDBA حوزه مدیریت کلان کسب و کار چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی با زیر مجموعه های مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی، مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت منابع انسانی، مدیریت توليد و کیفیت، مدیریت فناوري اطلاعات، اقتصاد و مدیریت مالي و سایر حوزه های مرتبط است.
در این دوره سعی شده با تعریف طرح های کاربردی و پژوهش محور توسط اساتید برجسته ی دانشگاه شهید بهشتی و سایر دانشگاه های رتبه یک کشور (مرتبط با حوزه ی فعالیت هر پژوهشگر و با مشارکت خود پژوهشگر)، ضمن افزایش دانش پژوهشگران، بتوان تا حد زيادي مشکلات و چالش های مرتبط با کسب و کارها را بصورت تخصصی حل نمود.
يكي از مزاياي دوره پژوهش محور POSTDBA دانشگاه شهيد بهشتي قابليت اجرای آن بصورت برخط (آنلاين) است. در این شرایط پژوهشگر می تواند با سپری نمودن سرفصل های پیشنیاز بصورت آنلاین، جلسات مشاوره و اجرای طرح پژوهشی خود را نیز غیر حضوری با استاد یا اساتید مشاور و راهنمای خود پیگیری نماید.
ضمنا این مرکز توانمندی خود را جهت برگزاری دوره های POSTDBA به صورت اختصاصی برای سازمان ها و ارگان ها اعلام می دارد.
اهداف و مخاطبان دوره POSTDBA |
---|
🔵 مخاطبان دوره POSTDBA:
✔مديران ارشد سازمان ها و شرکت های موفق دولتی و خصوص
✔ فارغ التحصيلان مقاطع دکتری از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي
✔ فارغ التحصیلان رشته ی DBA
🔴 اهداف دوره POSTDBA:
✔کسب دانش و اطلاعات تخصصي و به روز در حوزه های نوین مدیریت و کسب و کار
✔ طرح موضوعات جدید علمی - پژوهشی در تکمیل مباحث DBA
✔ فراهمآوری فرصت جهت چاپ مقاله علمی پژوهشی
✔ ایجاد ارتباط مناسب و مؤثر مابین دانشگاه و صنعت بواسطه ی تعریف و اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی
✔ توسعه ظرفیت پژوهشی مدیران
مدت زمان و محتوی دوره POSTDBA |
---|
مدت زمان دوره ی پژوهش محور POSTDBA دانشگاه شهید بهشتی یکسال (12 ماه) بوده، که طی آن در صورت تشخیص کمیته پژوهش، پژوهشگر ملزم به سپری نمودن واحدهای پیش نیاز است. عنوان پژوهش در راستای موضوعات تأييد شده از سوی کمیته پژوهش و یا با توجه به علاقه مندی پژوهشگر انتخاب شده و با همراهی استاد یا اساتید راهنما و مشاور، در بازه ی زمانی مقرر ارائه و به اتمام می رسد.
دروس پیشنیاز دوره POSTDBA |
---|
ردیف |
عنوان |
ساعت |
هزینه |
1-1 |
زبان تخصصی مدیریت |
24 ساعت |
12/500/000ریال |
1-2 |
داده کاوی و آینده پژوهی |
24 ساعت |
12/500/000ریال |
1-3 |
نقد و بررسی نظریه های سازمان و مدیریت |
24 ساعت |
12/500/000ریال |
1-4 |
تجزیه و تحلیل الگوهای کمی در تصمیم گیری |
24 ساعت |
12/500/000ریال |
1-5 |
آمار و روش شناسی تحقیق و پژوهش |
24 ساعت |
12/500/000ریال |
✅ سپری نمودن واحدهای پیش نیاز که قبلاً لزوم سپری نمودن آن از سوی دفتر پژوهش به اطلاع محقق رسیده، الزامی می باشد.
شهریه دوره POSTDBA و شرایط پرداخت |
---|
شهريه دوره ی پژوهش محور POSTDBA دانشگاه شهید بهشتی مبلغ 24.500.000 تومان (بیست و چهار میلیون و پانصد هزار تومان) می باشد که پژوهشگر مي تواند از شرايط اقساط (با تحویل چک) نیز استفاده نمايد:
✅ واریز مبلغ 6.500.000 تومان (شش میلیون و پانصد هزار تومان) در ابتدای ثبت نام
✅ ارائه 3 فقره چک هر یک به مبلغ 6.000.000 تومان (شش میلیون تومان) در فواصل 3 ماهه (شروع از ماه سوم)
کلیه مبالغ می بایستی به حساب شماره 342282555 به نام دانشگاه شهید بهشتی نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه شهید بهشتی و یا از طریق سامانه eBanking دانشگاه به نشانی http://payment.sbu.ac.ir واریز گردد.
دانشگاه شهید بهشتی شرايطي را براي حضور رايگان مدیران ارشد سازمان ها در این دوره فراهم نموده که با توجه به ارجاع طرح های پژوهشی به دانشگاه و اجرای آن توسط خود پژوهشگر امکان پذیر خواهد بود. جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح با دفتر آموزشDBA POST(خانم دکتر آشناگهر) تماس حاصل فرماييد.
✴️ضمنا این مرکز توانمندی خود را جهت برگزاری دوره های POSTDBAبه صورت اختصاصی برای سازمان ها و ارگان ها اعلام می دارد.
021-22431644 |
---|
📃نمونه گواهینامه های فارسی و انگلیسی دوره عالی POSTDBA
شرکت در کلاس مجازی POSTDBA
از دانش پذیران محترم درخواست می گردد، با مراجعه و انتخاب واحد درسی ذیل وارد محيط كلاس مجازي شوند(درصورتيكه عنوان دوره آموزشي معرفي شده را نميدانيد، كافي است بر روي دكمه ورود به سامانه يادگيري الكترونيكي ذيل ، كليك و فقط نام كاربري و گذر واژه را وارد نمائيد)،اگر برای ورود به کلاس و یا تایپ فارسی دچار مشکل می باشید ، از دسترسی(دکمه دریافت نرم افزارهای مورد نیاز کلاس مجازی- تصحیح کننده کیبرد فارسی)و توضیحات مربوطه بهره ببرید، توصیه میگردد به بخش دریافت نرم افزارهای مورد نیاز مراجعه، و Adobe Connect را نصب نمایند در ضمن جهت ورود به كلاس از مرورگر كروم استفاده فرمائيد ، مطالعه راهنمای کاربری سامانه مورد پیشنهاد است.
|
ردیف |
عناوين واحدهاي آموزشی و |
تاریخ شروع |
تاریخ
پایان
|
ورود به کلاس مجازی
|
---|---|---|---|---|
1 | POSTDBA | ![]() |
||
2 | | | ![]() |
|
3 | واحد داده کاوي و آينده پژوهي(24 ساعت) |
![]() |
||
4 | واحد نقد و بررسي نظريه هاي سازمان و مديريت(24 ساعت) |
![]() |
||
5 | واحد تجزيه و تحليل الگوهاي کمي در تصميم گيري(24 ساعت) |
![]() |
||
6 | واحد آمار و روش شناسي تحقيق و پژوهش(24 ساعت) | ![]() |
جهت بررسي ِ اصالت گواهينامه هاي آموزشي (فارسي):
لطفا ، جهت مطابقت صحت صدور گواهينامه آموزشي، از لينك ذيل استفاده فرمائيد ، براي اجراي اين فرايند شناسه 15 رقمي مندرجه گواهينامه آموزشي را در كادر مربوطه وارد نمائيد، تا صحت صدور بلافاصله بررسي و اعلام گردد
بررسي صحت صدور گواهينامه هاي آموزشي
:In order to check the authenticity of educational certificate
Please use the following link to match the validity of the educational certification
To perform this process, just enter the educational certification 15-digit ID in the relevant box. So that the validity of the issuance will be checked and announced immediately
Certification Validity