صفحه اصلی
نام سه نفر از اعضاء هیات علمی دانشکده مهندسی برق الکترونیک و مخابرات در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان
  • 985 بازدید

براساس اعلام معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ لیست دانشمندان جهان به عنوان دو درصد پر استناد جهان در سال 2023 براساس ارزیابی‌های انجام ‌شده در دانشگاه استنفورد بر مبنای شاخص‌های شناخته شده و اطلاعات مندرج در اسکوپوس معرفی شدند. این دانشمندان براساس میزان استناد به مقالات علمی معتبر منتشر شده تا پایان سال 2022 معرفی شده‌اند.

این گزارش بر اساس دیتای سامانه Scopus در تاریخ 1 اکتبر 2023 به دست آمده و توسط آزمایشگاه ICSR آنالیز شده است. همچنین ترتیب نویسندگان بر اساس رتبه آنها بر اساس C Score است.

این فهرست، عملکرد استنادی نویسندگان را در دو بازه زمانی معرفی کرده است که نام جناب آقای دکتر سیدابراهیم افجه ای هم در «فهرست 2 درصد دانشمندان پر استناد بر اساس عملکرد کل مدت خدمت» و هم در «فهرست 2 درصد دانشمندان پر استناد بر اساس عملکرد آخرین سال (2022)» قرار دارد.

همچنین جناب آقای دکتر محمد حسین معیری و جناب آقای دکتر مصطفی صدیقی زاده در «فهرست 2 درصد دانشمندان پر استناد بر اساس عملکرد آخرین سال (2022)» معرفی شده اند.

دانشکده مهندسی برق، الکترونیک و مخابرات این دستاورد را به آقایان دکتر افجه ای، دکتر صدیقی زاده و دکتر معیری تبریک گفته و آرزومند افتخارات بیشتر برای ایشان می باشد.

افزودن نظرات